تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

ثبت نام دوره تزریقات و پانسمان

<-PostAuthor->
تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

ثبت نام دوره تزریقات و پانسمان


ثبت نام دوره تزریقات و پانسمان

هر ساله برخی از افراد به دلایل مختلف هم چون تاسیس مراکز تزریقات، آشنایی با تزریقات و پانسمان و غیره، برای شرکت در دوره های آزموشی تزریقات و پانسمان نام نویسی می نمایند که مطابق آمار از پرطرفدارترین دوره های آموزشی مراکز مختلف می باشد. ثبت نام دوره تزریقات و پانسمان را می توانید در مراکز مختلفی از جمله پایگاه های جهاد دانشگاهی و هلال احمر در اکثر شهر های کشور انجام دهید.

دوره تزریقات و پانسمان از زیر مجموعه های دوره های آموزشی کمک های اولیه می باشد که موارد زیر را شامل می گردد:

روش های اولیه نجات زندگی یا احیای قلبی-ریوی (CPR)

خفگی و اختلالات تنفسی-ریوی

شوک و اختلالات قلبی

زخم و خونریزی و جراحت های خاص و نحوه مدیریت زخم ها

پانسمان (زخم بندی)

آسیب های اسکلتی

بانداژ و آتل بندی

سوختگی ها

مسمومیت ها

آسیب های ناشی از عوامل محیطی و سوانح بزرگ

انتقال مصدوم

تزریقات

دوره های کمک های اولیه معمولا کوتاه مدت بوده و داوطلبین ثبت نام دوره تزریقات و پانسمان باید پیش نیازهای مختلف تعیین گردیده برای هر یک از مراکز آموزشی مختلف را بگذرانند. دوره هلال احمر برای آموزش این مبحث یک روزه بوده و پس از طی دوره آموزشی، دوره عملی نیز برگزار می گردد که دارای امتحان جداگانه نیز می باشد. 


متقاضیان با در دست داشتن مدارک می توانند به مرکز هلال احمر شهر خود مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را طی نمایید. سپس مطابق با برنامه آموزشی که شعبه مورد مراجعه متقاضی در نظر گرفته و به اطلاع آن ها می رساند باید در دوره شرکت نموده و حضور صد در صدی داشته باشند. آموزش های این دوره به صورت نظری و عملی خواهد بود.

در نهایت داوطلب باید در دو مرحله آزمون طراحی شده به شکل کتبی و عملی شرکت نماید. هر آزمون دارای ۱۰ نمره می باشد و مجموعا آزمون عملی و کتبی نمره از ۲۰ را خواهند داشت. داوطلبین برای اخذ گواهی دوره باید حداقل نمره ۱۴ از ۲۰ را کسب نمایند.



تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 | 17:08 | نویسنده : مجید |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.