تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

دوره های آموزشی آزمون ایلتس IELTS و تافل TOEFL

<-PostAuthor->
تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

دوره های آموزشی آزمون ایلتس IELTS و تافل TOEFL


این دوره برای تمام کسانی که برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و ادامه تحصیل در کلیه مقاطع کشورهای انگلیسی زبان و همچنین برای کسانی که قصد اقامت در کشورهای انگلیسی زبان را دارند برگزار می شود.

دوره های آموزشی آزمون ایلتس

در دوره های IELTS از کتاب های Cambridge IELTS استفاده می شود. این کتاب ها از آزمون های واقعی ایلتس استفاده کرده است تا علاوه بر آشنایی دانشجویان با امتحان ایلتس از نکات کلیدی برای موفقیت در آزمون ایلتس که در این کتاب ها ارائه شده اند، بهره ببرند.

دوره های آموزشی آزمون تافل

در دوره های آموزش تافل TOEFL از کتاب های آکسفورد و لانگمن بهره گرفته، و در کنار این کتاب ها از فیلم های آموزشی تافل و … استفاده می شوند.

نکته: دراین دوره ها به هیچ وجه سعی نمی شود که به داوطلب زبان انگلیسی آموخته شود؛ بلکه هدف  این دوره ایجاد مهارت های ویژه چون: تست زنیپاسخگویی به سوالات چهارجوابی – انتخاب گزینه صحیح می باشد.

گروه تحقیقاتی طلوع با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی طلوع کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. 

گروه تحقیقاتی طلوع:

تلفن:

021-66120463 – 021-66122985 – 021-66128632

 ایمیل:

s.tmrg@yahoo.com



تاريخ : شنبه 14 دی 1398 | 13:51 | نویسنده : مجید |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.