تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

دوره آموزشی MBA

<-PostAuthor->
تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

دوره آموزشی MBA



دوره آموزشی مدیریت MBA مدرک مدیریت عمومی است. که هدف آن کاملا عملی و کاربردی است . در اصل باید این طور بیان کرد که دوره MBA دانشپذیر را تقویت میکند تا مهارت های مدیریتی در برابر مسائل مدیریتی را کسب کند . تمرکز سرفصل ها و مطالب بر روی جهت های کاربردی مدیریت است که منبع آن نیز مطالعه های موردی و نمونه ای است . در کل هدف افرادی که مدرک MBA را کسب میکنند پژوهش و تحقیق علمی نیست .و اصل تمرکز بروی کاربرد مدیریت در بازار کار است.


گرایش مالی دوره آموزشی MBA

این دوره مناسب کسانی است که قصد دارند با توجه به شرایط خاص بازارهای مالی کشور، به طور هوشمندانه اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در بازارهای بورس و سهام کنند و یا مدیریت امور مالی سازمان‌ها را به عهده گرفته و در این زمینه به سازمان‌های گوناگون نیز مشاوره‌های تخصصی دهند. از این رو تمرکز اصلی دوره گرایش مالی بر کاربرد عملی دانش و روش‌های مدیریت مالی است تا فارغ‌التحصیلان این دوره بتوانند در حوزه کاری خود متخصص شده و رهبران مالی سازمان‌های خود شوند.


دریافت مدرک رسمی وزارت علوم

دانشجویان پس از گذراندن و ارسال پایان نامه مربوط به دوره آموزشی MBA   مجاز به دریافت گواهی نامه رسمی از وزارت علوم و تحقیقات شده و در این گواهی نامه مدت زمان دوره که 300 ساعت است و همراه با نمره دانشجو و شماره ثبتی ، مهر تاییده وزارت علوم درج میشود ، همچنین درصورت تمایل میتوانید مدرک دریافتی را ترجمه کرده و برای سفر های خارج از کشور خود استفاده کنید.


برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با مسئولین آموزشگاه صحبت کنید؛


 آدرس: بزرگراه شیخ فضل ا... جنوب - خ. سازمان آب - خ. حاجی پور امیر - خ.کریمان

تلفن:88241677-021 09392031547

آدرس وب سایت : www.hadi-ac.com




تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 | 14:38 | نویسنده : مجید |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.