تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

آموزش جامع زیورالات رزینی

<-PostAuthor->
تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی

آموزش جامع زیورالات رزینی

آموزش جامع زیورالات رزینی




سلام دوستان هنرمندم از این که به هنر زیورالات رزینی علاقه مند هستید نشان از خوش ذوقی و خوش سلیقه گی شما ست زیرا هنر ساخت زیورالات با رزین یکی از جذاب ترین هنرهای روز هست. 

هنر رزین و بدلیجات رزینی دنیایی از شگفتی ها و خلاقیت هارو به روی علاقه مندان به هنر باز کرده با ماده شفاف رزین به راحتی می تونید اشیاء ، گل ها و تصاویری رو که دوست دارید مثل تصاویر خاطره انگیز ترین روزهاتون رو ثبت کنید . 

اگه عاشق پاییز هستید می تونید با خشک کردن برگ زردی در بهار هم تکه ای از پاییز رو با خودتون همراه داشته باشید. 
برعکس شاید علاقه مند به گل های نورس بهاری هستید می تونید یک گل زیبا رو داخل ماده شفاف رزین برای دلگرمی روزهای سرد سال جاودانه کنید. 

با رزین و انوع تکنیک های مورد استفاده در ساخت زیور الات رزینی می تونید بی نهایت انگشتر رزینی با طرح های متنوع بسازیدکه مهم ترین اون ها  طرح های انگشتر رزین و چوب هست می تونید گردن آویز هایی با زیبا ترین اشیاء بسازید می تویند طبیعت رو در ابعاد کوچک مثل یک دریای کوچک یا یک کوهستان کوچک رو شبیه سازی کنید. 

می تونید زیبا ترین گوشوراه ها رو بسازید تا در مهمانی ها خاص و بی نظیر باشید. 

من قراره دراین کلاسآموزشی مهم ترین تکنیک های زیورالات رو به شما عزیزان آموزش بدم این تکنیک ها شامل استفاده از عکس و ترانسفر ، استفاده از قاب های توخالی با گل ، استفاده از بطری آرزو ها و شبیه سازی دریا و قایق ، استفاده از قالب های سیلیکونی رو آموزش بدم . 

امیدوارم این آموزش مورد توجه شما واقع بشه. 

با عضویت در کلاس :

  1. 1 -برای آشنایی با روند و کیفیت اموزشی ، جلسه اول به رایگان در اختیار شما قرارداده شده است.
  2. 3- هر کلاس آموزشی دارای بسته مواد و ابزار می باشد که درصورت خرید بسته مواد و ابزارمربوط به هر کلاس ، آن کلاس برای شما با ۳۰٪ تخفیف در دسترس خواهد بود.
  3. 4- آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.

                                                              



تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 | 17:39 | نویسنده : مجید |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.